Hoera, ik herstel langzaam van mijn cvs!!!

Plaats hier de resultaten die je met de CVS/ME behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
marnavik
Nieuw in dit forum

Hoera, ik herstel langzaam van mijn cvs!!!

Berichtdoor marnavik » Vr Nov 14, 2014 9:30 pm

Na jaren vage klachten en de laatste 3 jaar dodelijk vermoeid / uitgeput heb ik uiteindelijk de diagnose cvs gekregen. Slecht nieuws want op internet zijn overwegend een hoop nare verhalen te vinden. Heel veel onderzoeken in het ziekenhuis verder zonder dat er afwijkingen zijn gevonden ben ik bij revalidatie centrum heliomare terecht gekomen. ik ben hier zo vreselijk blij mee. Het cvs traject duurt een half jaar en Je krijgt hier inzicht in het ontstaan van deze rare "ziekte" en de behandeling werkt dus echt!!! Wat een vreugde!!! Ik voel mij inmiddels Al zoveel beter als een jaar geleden toen ik echt niets meer kon en volledig thuis kwam te zitten van werk, ik kon niets meer, alleen nog als een hoog bejaarde op de bank zitten en slapen. Nu komt mijn leven langzaam terug, de weg terug is lang maar herstel van deze ellende is god Zij dank dus wel degelijk mogelijk :D :D :D
Inmiddels kan ik weer wandelen, in mijn tuin werken en mijn huishouden doen.... Zonder steeds een flinke rekening van uitputting te moeten betalen. Ik kan weer een paar daagjes weg met mijn man en ik kan weer naar vrienden toe. Ik ben zo blij, ik kan echt iedereen de aanpak van heliomare aanraden!!!!!

Willy
Verslaafd aan het forum

Re: Hoera, ik herstel langzaam van mijn cvs!!!

Berichtdoor Willy » Do Nov 20, 2014 10:56 pm

Beetje late reactie maar ik ben blij te horen dat het goed gaat met je
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

lamers85
Nieuw in dit forum

Berichtdoor lamers85 » Za Mar 28, 2015 10:40 pm

Hallo,
Zou ik mogen vragen wat de behandeling bij heliomare precies inhoudt? Krijg je daar vaste structuur? Ik ben ook op zoek nr iets wat zou kunnen helpen groetjes josje

marnavik
Nieuw in dit forum

Berichtdoor marnavik » Vr Okt 23, 2015 2:00 pm

Behandelplan van heliomare staat op internet

En..... Stop met het lezen van alle zoektochten naar herstelmethoden en horror verhalen op internet! Mensen die (deels) zijn Hersteld komen niet meer op deze fora!!

Bereid zijn je leven en gedragingen onder de loep te nemen en niet meer willen presteren zoals je deed als gezond persoon ( balans rust en activieit)

Probeer ondanks de uitputting en ellende toch de deur uit te gaan en leuke dingetjes te blijven doen. ( al is het maar 5 minuten op een dag)

Geen dingen meer moeten ! Van jezelf
( loslaten , morgen weer een dag)
Doe klusjes in gedeeltes. Neem rust als je lijf daarom vraagt! Bewaak je eigen grens.
Ik zoek elke dag weer de grens van activiteit en rust op maar ga er niet overheen.

Gezond en niet teveel eten
Brood, pasta en suikers zorgen bij mij voor nog minder energie.....

Ik neem zelf nog b12 zuigtabletten , magnesium citraat en een goede multi vitamine. Merkbaar weer een paar % meer energie.

Maar het belangrijkste is weer leren luisteren naar je lijf, dat zijn we een beetje verleerd. We moeten heel veel van ons zelf ( vooral vrouwen)
En dat moet je echt leren loslaten.

Het herstel traject is lang, dat kan een aantal jaren duren en je zult waarschijnlijk niet meer volledig op je oude energie niveau terug komen, maar herstel is wel degelijk mogelijk. Geduld!!!!

Pas ook op voor kwakzalvers die gouden bergen beloven met wondermiddelen. ( voor heel veel geld)

Succes!!

Terug naar “Behandelingsresultaten: Chronische Vermoeidheids Syndroom”