B12 injecties

Plaats hier de resultaten die je met de CVS/ME behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
Carolineb
Nieuw in dit forum

B12 injecties

Berichtdoor Carolineb » Di Apr 14, 2015 10:01 pm

Hallo allemaal,

Ik ben lange tijd best fit geweest en heb meerdere behandelingen gehad zo ook b12 injecties.
De laatste rijd ben ik weer ontzettend moe en heb mist in mijn hoofd, neerslachtig etc. Het is voor mij een heel herkenbaar gevoel wat ik in mijn slechte tijden had.
Nu wil ik direct weer starten met vit b12 injecties en daarnaast een goede multi, extra vit c en visolie om alles goed op peil te brengen. Dit uiteraard naast voldoende gezonde voeding.

Nu is mijn vraag wie heeft er recente ervaring met het injecteren van b12. Wat was jet schema en hoe was de ervaring.
En met welke b12 hebben jullie de kuur gedaan?

laatstekwartier
Nieuw in dit forum

Re: B12 injecties

Berichtdoor laatstekwartier » Do Mar 31, 2016 2:35 pm

hoelang heb je de b12 gebruikt?
dat zou ik graag willen weten voordat ik eraan begin.
groetjes els

jeanetkolk
Nieuw in dit forum

Re: B12 injecties

Berichtdoor jeanetkolk » Ma Apr 04, 2016 2:14 pm

Hoi, ik ben onder behandeling bij vermoeudheidscentrum lelystad vanwege ME/CVS. Sinds 4 weken krijg ik nu 2 keer per week Vitamine B12 injecties. Het begint een heel klein beetje effect te hebben. Op de dag dat ik spuit merk ik een kleine opleving maar de dagen daarna is er weer niks van te merken. Misschien dat er nog meer verbetering gaat komen. Vooralsnog geniet ik maar even van die ene halve dag.

Terug naar “Behandelingsresultaten: Chronische Vermoeidheids Syndroom”