behandeling van Firefly, CVS

Plaats hier de resultaten die je met de CVS/ME behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
rabbitfriend
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor rabbitfriend » Vr Okt 08, 2004 12:05 am

Hi Firefly!

Wat super dat je weer aan de studie bent en er zin in hebt! Leuk ook dat je dat even laat weten :P. Ik hoop je dat nog eens na te doen.

liefs, Rabbitfriend :wink:
Wie niet in wonderen gelooft, is geen realist. (David Ben-Goerion)

Wirklich ist was wirkt. (C.G. Jung)

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Zo Okt 17, 2004 1:19 pm

Paardrijden??!!

:lol: :lol: :lol:

Met Pillie Willie, lijkt me een leuke onderneming!!

:lol: :lol: :lol:

Goed weer iets van je te horen!!

firefly
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor firefly » Zo Nov 14, 2004 2:09 pm

ik merk echter nogsteeds dat ik overdreven schrikreacties heb. soms slaat mn hart er letterlijk van over. ik voorzie ook vaak dingen die nergens op slaan (bijv. met de scooter langs een hondje rijden, hondje rent mee met de scooter, en ipv gewoon alert te zijn dat alles goed gaat, is het in mijn lijf direct een drama, slaat mn hart over omdat ik al zie gebeuren dat het hondje platgereden word, terwijl dat nog absoluut niet aan de orde is)
mijn hele lijf schiet dan enorm in de stress, enorme spanning, en dat houd minstens 10 minuten aan.

is er niet een supplement oid wat hierbij kan helpen??
Laatst gewijzigd door firefly op Do Mar 10, 2005 2:15 am, 1 keer totaal gewijzigd.

goudsbloem
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor goudsbloem » Zo Nov 14, 2004 10:41 pm

firefly schreef:ik merk echter nogsteeds dat ik overdreven schrikreacties heb. soms slaat mn hart er letterlijk van over. ik voorzie ook vaak dingen die nergens op slaan (bijv. met de scooter langs een hondje rijden, hondje rent mee met de scooter, en ipv gewoon alert te zijn dat alles goed gaat, is het in mijn lijf direct een drama, slaat mn hart over omdat ik al zie gebeuren dat het hondje platgereden word, terwijl dat nog absoluut niet aan de orde is)
mijn hele lijf schiet dan enorm in de stress, enorme spanning, en dat houd minstens 10 minuten aan.

is er niet een supplement oid wat hierbij kan helpen??

Volgens mij is daar iets anders voor nodig...... :roll: :wink:

ik ken die overdreven schrikreacties; dat je al enorm kan schrikken voor iets, kan als een heel trauma ervaren worden/gevoeld worden.
Toch denk ik dat een supplement misschien wel iets kan doen in het minder snel adrenaline aanmaken oid, maar dat er dan toch iets anders nodig is.
Ik heb bijvoorbeeld door langdurig energetisch werk meer rust gevonden en kom hierdoor meer in balans.
Dat vergt wel moed, tijd, inspanning, introspectief vermogen etc etc.
Verlangen ook om jezelf echt aan te gaan.

firefly
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor firefly » Ma Nov 15, 2004 2:10 am

op energetisch gebied ben ik hier al een flinke poos mee bezig, en dat is ook al wel flink verbeterd (vooral reiki en aura/chakrahealing is een groot succes). echter, als ik mijzelf dan vergelijk met 'gezonde mensen' dan vind ik mijn schrikreacties nog altijd niet normaal.
ben al flinke poos bezig met mn eigen leven en mijzelf uit te pluizen, en ook dat draagt flink bij uiteraard aan de vooruitgang op dit gebied.
er was in het verleden ook reden genoeg om 'altijd het onverwachte' te verwachten, en dus altijd enorm op je hoede te zijn.
echter, dat is nu al lang niet meer nodig, en op het geestelijke en energetische niveau heb ik daar al veel mee bereikt, maar er mist nog iets... een laatste puzzelstukje ofzo het is alsof je lichaam nog reageert op dingen uit gewoonte, omdat het jaaaaaarenlang zo was. kan mn lichaam aardig duidelijk maken dat die tijd voorbij is, maar ergens blijft dat nog 'hangen' ofzo
Laatst gewijzigd door firefly op Do Mar 10, 2005 2:16 am, 1 keer totaal gewijzigd.

goudsbloem
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor goudsbloem » Ma Nov 15, 2004 12:40 pm

firefly schreef:op energetisch gebied ben ik hier al een flinke poos mee bezig, en dat is ook al wel flink verbeterd (vooral reiki en aura/chakrahealing is een groot succes). echter, als ik mijzelf dan vergelijk met 'gezonde mensen' dan vind ik mijn schrikreacties nog altijd niet normaal.
ben al flinke poos bezig met mn eigen leven en mijzelf uit te pluizen, en ook dat draagt flink bij uiteraard aan de vooruitgang op dit gebied.
er was in het verleden ook reden genoeg om 'altijd het onverwachte' te verwachten, en dus altijd enorm op je hoede te zijn.
echter, dat is nu al lang niet meer nodig, en op het geestelijke en energetische niveau heb ik daar al veel mee bereikt, maar er mist nog iets... een laatste puzzelstukje ofzo :D het is alsof je lichaam nog reageert op dingen uit gewoonte, omdat het jaaaaaarenlang zo was. kan mn lichaam aardig duidelijk maken dat die tijd voorbij is, maar ergens blijft dat nog 'hangen' ofzo

Ja. zo werkt dat....
lijf komt na geest

Ik heb ook een energetische behandeling. Deze werkt wezenlijk anders is dan bovengenoemde therapieen die je beschrijft en die ik wel ken.
Ben bezig met stappenplan, blokkades doorwerken, oefeningen, onderzoeken van waaruit iets ontstaat (op energetisch niveau, is iets anders dan bv omstandigheden vroeger die inderdaad bv maakten dat er altijd wel iets onverwachts kon komen of dat een ouder niet veilig, begrensd of consequent was, om maar iets te zeggen. Dat zijn consequenties, herhalingen van je eigen energiesysteem, aldus deze therapeut) Het is een voor mij diepgaand langdurig echt op de grond staande methode. Dat ligt uiteraard ook aan je eigen verhaal, hoe diep zit iets in je.
Ik kwam bij aura/chakrahealing ed altijd tot een bepaald punt, verder kwam ik niet. Hier wel. Gaat veel dieper, is ook anders zoals ik al zei.
Punt is bij de healings die je noemt, dat zij jou gewoon lezen en dat verborgen (echt verborgen) informatie niet boven tafel komt
Is mijn ervaring. Bovendien ligt het echt aan de mens die het doet en hoe deze staat in zijn ontwikkeling..

Groetjes en sterkte met alles :wink:

firefly
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor firefly » Ma Nov 15, 2004 12:50 pm

ik denk dat je altijd die mensen aantrekt die je op dat moment nodig hebt. dus afhankelijk van hoe snel jij dingen wilt veranderen (echt wilt veranderen), zo snel en diep zal het gaan.
Laatst gewijzigd door firefly op Do Mar 10, 2005 2:16 am, 1 keer totaal gewijzigd.

goudsbloem
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor goudsbloem » Ma Nov 15, 2004 1:33 pm

firefly schreef:ik denk dat je altijd die mensen aantrekt die je op dat moment nodig hebt. dus afhankelijk van hoe snel jij dingen wilt veranderen (echt wilt veranderen), zo snel en diep zal het gaan.

ja dat ben ik helemaal met je eens!!

'wil' is dan geen IK wil maar een soort Ziel of wezensWIL :wink:

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Wo Nov 17, 2004 7:55 pm

Jullie zullen het misschien wel leuk vinden maar er komt een therapeut voor dit forum: Edward van Erp, orthomoleculair therapeut, paragnost en reiki Master plus nog een reiki special diploma.

FireFly leuk dat het goed gaat, hoeveel kilo's zijn er nu af?

goudsbloem
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor goudsbloem » Ma Jan 24, 2005 10:38 pm

Hoe is het nu met Firefly? :wink:

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Di Jan 25, 2005 1:16 pm

Ze gaat het spiri forum doen, het is vandaag open

goudsbloem
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor goudsbloem » Di Jan 25, 2005 4:39 pm

Ik zie het :wink:

simone
Zeer ervaren met het forum

E/P Dieet

Berichtdoor simone » Zo Jan 30, 2005 12:22 am

Hallo Fire Fly,
Ik heb je ook al op msn gesproken van de week, en lees nu over jou E/P Dieet wat niet heeft gewerkt bij jou, weet je nu wel waar je allergisch voor bent of heb je nu andere testen hier voor gedaan.
Hoop gauw iets van je te horen.
Groetjes,
Simone.

goudsbloem
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor goudsbloem » Di Feb 01, 2005 5:45 pm

"zo'n test heeft weinig toegevoegde waarde"

ben ik het niet mee eens

Het geeft zeker duidelijkheid!!!!

Bovendien zijn er via bioresonantie behandelingen mogelijk (die testen overigens zelf en dit wordt bij mij helemaal vergoed door de verzekering)
die ervoor zorgen dat de voedselintoleranties minder worden/verdwijnen

simone
Zeer ervaren met het forum

Berichtdoor simone » Di Feb 01, 2005 6:12 pm

Is dat zo goudsbloem? mijn Bioresonant zei toen je hebt geen allergieen,en de uitslagen van het lab staat het wel in.
Heb jij ervaring met het EP/Dieet? ik moet nog beginnen.
Groetjes Simone.

Terug naar “Behandelingsresultaten: Chronische Vermoeidheids Syndroom”