Behandeling Wendy: chronisch vermoeidheidssyndroom

Plaats hier de resultaten die je met de CVS/ME behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Wo Nov 03, 2004 8:51 pm

Ben gestopt met de drop.. werd er helemaal depri van.. nu ik gestopt ben gaat het iets beter.. momenteel een zeer heftige week achter de rug met school.. moest een stage plek regelen en school had niet echt goede communicatie.. vele gesprekken gehad e.d.
Vanaf januarie ga ik stage lopen en heb al plek op een verpleegafdeling hier in zwolle.. hopelijk voel ik me tegen die tijd wat beter zodat ik het vol kan houden.. momenteel zal dat echt niet gaan..
Ben erg moe.. moet vaak huilen om "niets".. voel me wat depri.. heb last van mijn gebit.. last van eczeem.. last van mijn darmen.. last van hoofdpijn.. dus al met al niet echt leuk..

Wendy

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Do Nov 04, 2004 12:04 pm

oohhhjee dat is niet de bedoeling, ga dan ook even niet aan de slag met de ginseng. wacht tot je weer in de oude situatie bent.

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Vr Nov 12, 2004 3:47 pm

Vandaag een kanaalbehandeling gehad. Nog steeds erge kiespijn, maar dat schijnt nog ongeveer een week aan te houden.. binnen een week moet het minder worden.
Mijn zenuw was ontstoken en aan het rotten volgens de tandarts. Het stonk heel erg wat hij eruit haalde, dus geloof ik hem :wink:
Nu nog steeds heb een ik verveelde geur in mijn mond. Schijnt dat er vaak nog wat bacterien achter blijven en dat die nog dood moeten gaan..
vandaar dat het ook nog pijn doet.
Er zit nu een tijdelijk vulling in en die wordt over een tijdje vervangen.
Hopelijk neemt de pijn gauw af. Want ben de hele week er erg ziek van geweest. Weinig slaap gehad.
De pijn voelt nu al wel iets anders dan voor de behandeling. Ook al doet het nu nog meer pijn dan daarvoor.
Zat bij de tandarts tijdens de behandeling ook te huilen omdat het zo zeer deed, terwijl ik goed was verdoofd.
Hij zei ook dat hij in een lange tijd niet iemand had gezien met zoveel pijn van een kies. Hij weet dat ik altijd erg ziek wordt van de verdoving. En daarom wou hij me niet nog eens bij verdoven, omdat ik al zoveel verdoving had gehad.
Hopelijk gaat het gauw weer wat beter.. want wordt hier nogal depri van. Ik kan niet goed met pijn omgaan en asperine helpt niet.
Dus maar nog een weekje afzien en hopen dat het beter gaat.

Wendy

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Za Nov 13, 2004 7:52 pm

Het gaat al stuk beter! De pijn is niet meer zo erg :P
Wel is mijn weerstand nog erg laag merk ik. Ben sneller moe als ik wat doe, was even naar de stad en was gelijk helemaal uitgeput.
Verder heb ik weer eens koortslip. Dit heb ik vaak als ik bij de tandarts ben geweest, dus heb nog steeds een lage weerstand. Verder heb ik het de laatste week steeds erg koud. De verwarming staat hier dan ook de hele dag al ongeveer aan op 20 graden terwijl ik nog met een dikke trui onder een dekentje zit.
Wel zie ik het allemaal weer een stuk optimistischer. Merk dat pijn veel invloed heeft op mijn humeur.

Wendy

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Wo Nov 17, 2004 7:49 pm

Oke, goed om te horen.

Als je lang koud blijft doe dan de barnes test, zie mijn schildklier artikel

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/ ... .me.1.html

Hoe gaat het met het drop protocol, ga je over op de ginseng?

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Do Nov 18, 2004 10:36 am

Nee.. ik ga even helemaal niets doen behalve de b12. Want zit nog lang niet op mijn oude nivo. Slaap weer erg veel, wordt niet uitgerust wakker. Hou school amper vol etc.
Dus moet eerst even rustig aan doen en dan weer verder kijken.

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Do Nov 18, 2004 12:09 pm

oke goed plan

denk ook aan het aspect dat ME patienten intollerant zijn voor extra inspanning. daar zou dit ook vandaan kunnen komen.

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Do Nov 18, 2004 5:56 pm

Uhm.. wat bedoel je precies? intollerant?

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Do Nov 18, 2004 6:56 pm

ME patienten kenne sterk afgebakende grenzen als ze daar over heen gaan worden ze ziek. intollerant voor beweging, voor chemische stoffen, voor voeding, voor stress

een amerikaanse professor noemt ME daarom

TILT: toxical induced loss of tollerance.

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Do Nov 18, 2004 7:31 pm

Ja, maar het lijkt momenteel wel of ik veel maar dan ook veel eerder bij mijn grens zit. Als ik een dag naar school ben geweest ben ik er een week helemaal moe van.. terwijl ik normaal alleen vrijdag en zaterdag wat extra moe ben..
En probeer wel zoveel mogelijk naar mijn lichaam te luisteren, maar moet wel proberen zoveel mogelijk naar school te gaan en bij te blijven, want anders krijg ik een achterstand die er niet echt bij te werken is.

Wendy

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Zo Nov 21, 2004 6:35 pm

Voel me nog steeds niet zo goed, maar zit wel te denken over hoe ik nu verder wil gaan met mijn lichaam en alles.
En ik denk dat ik toch eerst wat moet gaan doen aan mijn darmen en ontgiftigingsproblemen.
Ik weet niet of Edward hier wat of veel van af weet? Ben toen met het candida dieet weinig opgeschoten (vond het eigenlijk treurig dat zo'n streng dieet zo weinig effect had.)

Wendy[/list]

remi
Zeer ervaren met het forum

Berichtdoor remi » Zo Nov 21, 2004 11:36 pm

Hallo Wendy, wat rot dat jij je weer zo naar voelt, na zo'n lange weg...... :-? van onderzoeken en behandelingen.

Maar houd moed hoor!!!
Ik heb het ook al 10 jaar en ga door met mijn zoektocht, dus geef niet op!!

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Ma Nov 22, 2004 12:54 am

Bedankt voor je lieve berichtje en je steun!!
Ik weet dat ik door moet gaan, moed moet blijven houden en nooit mag opgeven.. maar soms valt dat niet mee..
Maar er komt altijd een moment dat je je wel weer "beter" voelt.
En dan ben je de "slechte" dingen ook zo weer vergeten.

Liefs wendy

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Za Nov 27, 2004 2:57 pm

Bestaat er toeval? Ik vraag het me heel vaak af.. soms dan kom ik dingen tegen, zoals het lijkt precies voor mij zijn bedoelt.
Gisteren zat ik tv te kijken. Het programma waar ik naar keek had reclame en ik zapte even rond. En kwam precies op dat moment een muziek nummer tegen dat zo op mij sloeg. (Karin bloemen-geen kind meer) Ik kende het nummer helemaal niet.. maar heb het nu gedownload.
Ik vraag me dan altijd af.. is dat toeval.. of moest dat zo gebeuren?

Wendy

remi
Zeer ervaren met het forum

Berichtdoor remi » Za Nov 27, 2004 4:16 pm

hallo lieve Wendy,

Ook ik geloof niet in 'toeval' en dat je geen kind meer bent als je zo ziek bent is de harde waarheid, je bent snel volwassen en merkt hoe hard en gemeen de wereld kan zijn.
Onbegrip, van artsen , vrienden, omgeving je bent ineens kind af want je ziet veel ................leert de mens echt kennen....

Maar je hebt mede patienten die het zelfde meemaken en we kunnen wel elkaar steunen, bij deze een knuff op afstand voor jou!!

Terug naar “Behandelingsresultaten: Chronische Vermoeidheids Syndroom”