Behandeling Wendy: chronisch vermoeidheidssyndroom

Plaats hier de resultaten die je met de CVS/ME behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Ma Nov 29, 2004 2:05 pm

Het nummer ging ook vooral over dat je ging kind meer bent op de dag dat je moeder sterft.. mijn moeder is 5 jaar geleden overleden toen ik 16 was.. en ik was van de 1 op de andere dag toen volwassen eigenlijk.. of ik dat nou wou of niet.. en dat wordt dus ook precies in het nummer gezegd..
Bedankt dat je zo met me mee leeft! En het gaat nu wel weer gelukkig.. soms heb je van die momenten dat je gewoon even iets tegen komt en alles weer boven komt..

Wendy

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Ma Nov 29, 2004 3:44 pm

Ben het met jullie eens, toeval bestaat niet.

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Ma Dec 13, 2004 7:37 pm

Nou.. ik ben nog steeds moe moe moe moe moe.. ben het meer dan zat.. gaat het eindelijk weer paar dagen iets beter.. en nu kan ik weer amper overeind blijven..

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Di Dec 14, 2004 11:08 am

Kan ik me voorstellen. Wat vind je van verder met het drop protocol (zonder drop)??

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Di Dec 14, 2004 3:41 pm

Dat kan ik momenteel zeker nog niet aan.. ben blij als ik een paar uurtjes overdag uit bed kan blijven.. gaat momenteel echt even niet goed.. hopelijk dat het over een week ofzo weer wat beter gaat.. wil kijken of het aan de b12 ligt.. want sinds de inspuiting ervan voel ik me nog slechter.. niets komt er uit mijn handen.. lezen en tv kijken is al erg vermoeiend..
Momenteel ook moeilijke tijd en dat zal nog wel even blijven zo met de feestdagen en alles.. verder is het druk met school.. en kom ik steeds achter omdat ik te moe ervoor ben... in januari begint stage en weet niet hoe ik het dan allemaal rond moet krijgen.. al met al voel ik weer eens een druk waar ik niet zo goed tegen kan..
Gelukkig is raymon erg lief, heeft veel begrip en helpt me zoveel mogelijk.. dus even rustig aan doen en dan komt het vast wel weer goed..

Wendy die net een uur uit bed is en nu al bijna omvalt.. zucht

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Di Dec 14, 2004 3:47 pm

Nog een vraag.. wij hebben soms na het b12 inspuiten dat als raymon de naald eruit haald er wel eens een druppeltje bloed uit komt.. het is echt maar 1 klein druppeltje.. maar vroeg me af of dat kwaad kon of niet.. en hoe dat dan komt.

Wendy

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Di Dec 14, 2004 4:52 pm

Dan heeft hij een klein haarvaatje geraakt is niet erg.

B12, jij hebt in het verleden ook last gehad van te veel B12, misschien is het nu weer te veel? Verlaag de frequentie is.

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Do Dec 16, 2004 2:43 pm

Gisteren koorts gehad.. laatste paar dagen last van warm/koud.. ene keer heel warm en zweten s nachts.. en vaak hele koude vingers en tenen.. Last van mijn buik.. heb zo wie zo vaak buikpijn maar nu echt hoog in de buik, net onder de borst.. een opgeblazen naar gevoel..
Kan moeilijk naar de wc laatste week.. als ik wel kan is het dunner dan normaal maar niet echt diarree.. ook andere kleur dan normaal.
Momenteel nog lichte koorts maar niet meer zo erg dan gisteren. Maar ben nu ook pas net uit bed. Slaap weer veel, lig veel, zitten kost veel moeite..
Heb niet echt het gevoel dat het griep is, maar zou kunnen natuurlijk..

Wendy

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Do Dec 16, 2004 2:49 pm

Mijn ervaring is dat de meeste ME patienten BIKKELS zijn, daar hoor jij en Maronka ook bij.

Het kan hel goed zijn dat je echt gewoon een infectie hebt en dat niet eens merkt.

Advies: wees even ziek.

Ben ik trouwens ook, griep

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Vr Dec 17, 2004 2:20 am

Nou voel me momenteel niet zo'n bikkel hoor.. En ik denk eerlijk gezegd dat ik ook niet zo'n bikkel ben.. kan erg slecht met pijn omgaan.. als ik pijn heb wordt ik moe, prikkelbaar en gooi er gauw het bijltje bij neer.. heb naar mijn idee te weinig energie om goed met pijn te kunnen omgaan..
Kijk het een paar dagen aan hoe het gaat.. en ga anders met mijn waarschijnlijk maag klachten even naar de huisarts.. vandaag ging het wel redelijk! Ben alleen nu nog klaar wakker omdat ik veel in bed heb gelegen vandaag.. maar ga zo toch maar proberen te slapen!

Wendy

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Wo Dec 29, 2004 8:40 pm

Het is nu denk ik 2en halve week geleden dat ik een b12 injectie heb gehad.. en voel me eigenlijk best goed. Afgelopen kerst hield ik het redelijk goed vol vond ik zelf. En gisteren zijn we hele dag weggeweest en hield ik het ook goed vol. Voor mijn doen dus hele drukke dagen achter elkaar allemaal. En ik herstel wonderbaarlijk snel.
Slaap zo'n 10 uur per nacht, wat momenteel erg goed voor me is.
Sliep de laatste tijd weer meer namelijk en voelde me de laatste tijd niet zo goed.. nu een aantal goede dagen gehad dus.. kan toeval zijn natuurlijk, kan ook zijn omdat ik even geen b12 heb gespoten. Ik kijk hoe het gaat. Krijg ik weer meer slaap en voel ik me vermoeider neem ik weer een injectie. Ik denk dat ik nu zo 1 keer per 2 of 3 weken eerst eens ga spuiten om te kijken hoe dat gaat.

Wendy

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Do Dec 30, 2004 10:50 am

Weet je nog toen je 10.000mcg van mij spoot? Toen werd je ook meer moe. Houdt dit goed in de gaten.

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Do Dec 30, 2004 5:33 pm

Heb wel laatste dagen zonder de b12 meer pijn in bv. heup en rug en nek.. maar zo moe zijn is ook niet fijn.. dus moet gewoon gaan zoeken naar een tussenweg erin denk ik..

En heb de laatste tijd ook weer veel last van pukkeltjes in mijn gezicht.. dat wijst bij mij vaak ook op teveel b12.. ontgiftigingsproblemen..

Dus ik ga gewoon kijken wanneer ik weer meer slaap krijg en dan ga ik opnieuw spuiten.

Wendy

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Do Dec 30, 2004 11:31 pm

klopt, pukkeltjes en een lichte hoofdpijn

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Zo Jan 02, 2005 10:11 pm

Ik zit te denken over osteopatie. Is het verstandig om een osteopaat te nemen die staat ingeschreven bij de NRO. http://www.osteopathie-nro.nl/
En weet iemand hoeveel behandelingen je ongeveer nodig bent?
Ik heb vaak last van pijn in mijn onderrug, pijn in mijn nek en buikklachten.

Wendy

Terug naar “Behandelingsresultaten: Chronische Vermoeidheids Syndroom”