Behandeling Wendy: chronisch vermoeidheidssyndroom

Plaats hier de resultaten die je met de CVS/ME behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Zo Jan 02, 2005 10:54 pm

Ik weet hier te weinig van, helaas, kan iemand anders Wendy advies geven?

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Di Jan 11, 2005 5:12 pm

Ik heb contact op genomen met meneer Voerman. Osteopaat in zwolle die ingeschreven staat.
Hij kende ME vertelde hij, ik vertelde van mijn klachten en hij zei dat hij niet wist of hij wat aan mijn klachten gelijk kon doen. Hij kijkt naar mijn lichaam, spoort de "fouten" op en gaat daarmee aan de slag.
Het eerste consult duurt een uur en kost €77. Ik krijg van CZ €25 vergoed per consult met een maximaal vergoeding van €400 per jaar.
Vervolgconsulten kosten €57 voor half uur.
Ik heb een afspraak gemaakt voor maandag 14 februari om 14.00 uur..
Hij zegt dat je binnen een 4 a 5 tal behandelingen wat moet merken..
We wachten het af. Hopelijk kan hij wat doen aan mijn rug pijn, want deze is laatste tijd erg veel en redelijk heftig aanwezig.

Wendy

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Wo Jan 12, 2005 11:52 am

Kan je misschien even terug bladeren en samenvatten wat we aan behandelopties hadden gedefinieerd.

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Wo Jan 12, 2005 2:11 pm

>Orthomoleculair gezien is er bij haar toch nog wel wat mis, en allemaal
zaken die moe maken.
>
>Carnitine te laag --> vet metabolisme niet goed --> te weinig ATP productie
>
>DHEA te laag --> moeder hormoon --> moe
>
>somatomedine c te laag --> groeihormoon productie te laag --> weinig herstel
>
>cortisol zoek ik via meerendonk uit.

En mijn ijzergehalte was te laag.

Foliumzuur reageerde ik niet goed op.
DHEA merkte ik niets van
Bijnierprotocol reageerde ik niet goed op.

Al met al reageer ik dus niet goed op medicatie.
Ik ga eerst kijken wat de osteopaat bij me kan bereiken, daarna zal ik kijken of er financieel nog een mogelijkheid is om eventueel naar van meerendonk te gaan.

Groetjes Wendy

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Wo Jan 12, 2005 6:42 pm

Carnitine te laag --> vet metabolisme niet goed --> te weinig ATP productie

Via huisarts of Chris carnitine??

kost niks en je bent te laag!!

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Wo Jan 12, 2005 7:42 pm

Heb al eerder carnitine gehad en reageerde er toen niet op..
Dus vraag me af in hoeverre dat nu zin heeft..
Ik denk dat ik eerst wat aan mijn rug klachten moet doen, en dan naar van meerendonk moet gaan voor mijn ontgiftigingsklachten..
Hoe ik nu op medicatie reageer is niet normaal, en dat wil ik eerst verbeteren.
Momenteel is het heel erg druk hier. Ik heb 2 dagen school, 2 dagen stage, en 1 dag om al mijn huiswerk en leerwerk te doen.
Verder moet ik op die enige dag vaak nog naar een andere instelling voor groepswerk met klasgenoten.
Dus in het weekend is wendy moe moe moe en kan er even neits meer bij..

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Wo Jan 12, 2005 10:37 pm

En het drop protocol zonder drop, dus met de rest?

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Do Jan 13, 2005 1:10 pm

Ook dat durf ik momenteel even niet aan. Ik wil gewoon even afwachten wat de osteopaat doet, dat duurt nog een maandje. Daarna ga ik verder kijken wat ik ga doen.
Misschien ga ik dan wel het dropprotocol zonder drop proberen, want die supplementen heb ik hier nog staan!
Dus Willy doe even geen moeite, want ben even niet over te halen.
Mijn hoofdklacht momenteel is: rugpijn wat doorstraalt naar benen en nek. En hoe om te gaan met de drukte en stress van wat ik allemaal moet doen. (wordt door stress vaak extra moe en kom dan in zo'n cirkeltje terecht waarin het werk zich opstapelt, waardoor weer extra stress etc.)
Verder gaat het eigenlijk best goed met me vind ik :D

Wendy

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Vr Jan 14, 2005 11:17 am

Oke lieve Wendy!!

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Vr Jan 28, 2005 5:41 pm

LALALALALA!!! Wendy is blij!!! Joepie de poepie!!
Ik heb gisteren toetsen gehad van deze 2de periode, en naar mijn idee heb ik voldoendes gehaald! Dat gevoel heb ik tenminste :wink:
Resultaten van de meerkeuze vragen zag er goed uit, daar komen dan nog een aantal open vragen e.d. bij.. maar het gaat goed komen denk ik!
Mocht ook wel want heb best wel goed geleerd!
Het waren 8 boeken voor 2 toetsen van 3 vakken.. dus was best wel pittig!
Gisteren duurde de de toets in totaal 4 uur. Van half 9 tot half 1.. en was daarna ook helemaal leeg.. mijn hoofd was leeg.. mijn lichaam moe en uitgeput.. maar ik was blij :lol: Blij dat ik 4 uur lang me heb kunnen concentreren en dat ik gewoon nog wist wat ik had geleerd!
Wat dat betreft gaat het best wel goed met me vind ik zelf!
Nu vandaag ben ik mijn hele kamer aan het poetsen en opruimen.. want de laatste weken was het daar niet van gekomen met het leren! Het was dan ook een grote puinzooi.. :wink:
Maar ik ben blij, want voor mijn gevoel gaat het de goede kant met me op.. en ja willy.. ik weet het niet teveel doen! (ook al zit ik nu denk ik al wel over mijn grens heen.. sorry)
Het voelt goed om een keer te barsten van de energie en er zin in te hebben! Hard de muziek aan (praiseGod) en gaan met die banaan!

Volgend weekend is het weer carnaval! Als het goed is gaan we een goed feestje bouwen, ik heb vrij genomen van stage en ben er dus helemaal klaar voor!

Verder zijn we een vakantie aan het boeken momenteel, de plannen zijn om 15 dagen naar Macedonie te gaan met ongeveer 11 mensen.
Het blijft eng om al zo ver vooruit te denken en wat te plannen, maar aan de andere kant mag ik de gok wel wagen. Want als ik moe ben ben ik moe en ga ik gewoon rusten. De mensen waar ik mee op vakantie ga weten van mijn ziekte af, en er gaan nog 2 vriendinnen mee die ook ME hebben.

Ik kan me niet herinneren dat ik afgelopen 5 jaar me zo gelukkig heb gevoeld als nu! Het gaat lichamelijk redelijk goed, de verkering gaat goed, heb weer goed contact met mijn vrienden/vriendinnen, contact met mijn vader loopt goed, op school gaat het goed, God houd van me.. wat wil ik nog meer?!
Oke, 1 verbeterpuntje dan nog.. helemaal genezen?! :wink:

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Vr Jan 28, 2005 6:24 pm

Je bent geweldig zal ik je carnaval foto uploaden?

Wat is er verandert?

Ja inderdaad doe niet al te veel

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Vr Jan 28, 2005 6:46 pm

Uhm.. er is niet veel veranderd.. ik prik nu ongeveer 1 keer in de 2 of 3 weken een b12 spuit.. verder eigenlijk niets..
behalve dan dat er vandaag weer een stukje rust komt omdat ik de toets gisteren heb gehaald en van het weekend gewoon helemaal niets moet..
Moeten is namelijk nog wel een probleem bij me.. als ik iets moet dan krijg ik daar stress van waar ik weer extra moe van wordt..

Deze outfits doe ik aan met de carnaval
Afbeelding

Afbeelding

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Za Jan 29, 2005 5:03 pm

Prachtig Wendy!!

Moeten is namelijk nog wel een probleem bij me.. als ik iets moet dan krijg ik daar stress van waar ik weer extra moe van wordt..

Bijnieren!!

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Za Jan 29, 2005 7:09 pm

Trouwens Willy, krijgen we volgende week een carnavals nummer boven in te staan hier? van er staat een paard in de gang ofzo :wink:

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Ma Jan 31, 2005 3:33 pm

Stuur me via email jouw favoriete nummer in MP3

Terug naar “Behandelingsresultaten: Chronische Vermoeidheids Syndroom”