Behandeling Wendy: chronisch vermoeidheidssyndroom

Plaats hier de resultaten die je met de CVS/ME behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Di Feb 01, 2005 12:39 am

Het is me vandaag in mijn nek geschoten.. en het doet erg veel pijn.. kan mijn hoofd bijna niet naar links draaien..
Ik baal ontzettend, het ging net zo goed en natuurlijk komt er dan weer iets.. waarom kan het nooit gewoon een maand lang alleen maar goed en leuk zijn?!

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Wo Feb 02, 2005 4:46 pm

Warme douche?

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Wo Feb 02, 2005 7:07 pm

Dat hielp niet echt.. momenteel gaat het weer wat beter.. maar kan mijn hoofd nog niet helemaal draaien.. maar gaat goed komen

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Do Feb 10, 2005 5:36 pm

Carnaval overleefd!
Volgens mijn schoonmoeder kon ik meer dan vorig jaar :D Zaterdag zijn we uit geweest en overdag naar de optocht geweest, zondag naar de optocht geweest, maandag s middags met de oppaskids uit geweest en s avonds met vrienden uit geweest. Dinsdag lag ik om 8 uur s avonds in bed en ik was er woensdag pas om 11 uur s ochtends weer uit. Dus veel geslapen.. maar vandaag ben ik wel weer naar school geweest.. ja.. ik ga wel eens over mijn grens.. maar heb het er voor over als het niet te vaak gebeurt! Maar moet het natuurlijk wel nu bezuren.. maar ja.. merk dat mijn rug laatste tijd een erg zwak punt is.. zodra ik over mijn grens ga, kruipt de pijn erin. Wel een makkelijk teken, maar niet erg aangenaam
Verder.. uhm.. ff denken.. druk met school.. erg druk! Maar gelukkig is er veel begrip vanuit school. Had vandaag een gesprek met de coordinator en ze werkt goed mee, dat is een erg fijn gevoel.
Maandag naar de osteopaat toe, spannend en een beetje eng.
En heb nog steeds wel mijn ups en downs. Vind het moeilijk om alleen te zijn en pieker dan ook vaak te veel. Verder is het slapen hier in zwolle nog steeds niet helemaal oke. Voel me hier niet veilig genoeg denk ik. Ook is het nog steeds moeilijk om met druk om te gaan..
Maarrrr als ik elk jaar ook maar een klein beetje vooruit blijf gaan of als ik maar niet terug val, dan mag ik toch blij zijn dat ik al zoveel bereikt heb!

En mag blij zijn dat ik zoveel steun en begrip van iedereen krijg!
Willy ik hou van je :D

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Za Feb 12, 2005 5:07 pm

Ik hou ook van je Wendy maar je moet wel HELEMAAL beter worden

:lol: :lol: :lol: :lol:

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Zo Feb 13, 2005 2:18 am

Ja, maar dat komt ooit wel een keer! Je moet gelukkig zijn met wat je alweer kan toch? En alle kleine beetjes komen vanzelf! en die moet je wel blijven zien om positief te kunnen zijn voor de toekomst!

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Wo Mar 16, 2005 11:11 am

Er is veel gebeurd.. Ben begonnen met de therapie bij de osteopaat.. de eerste keer was erg heftig.. hij dacht een ruisje bij mijn hart te horen, maar dit bleek later weer oke te zijn.. Ik schrok er erg van omdat mijn moeder ook aan haar hart is overleden..
Ook kwam er lichamelijk gezien veel los en had mijn lichaam het erg zwaar. Maar in overleg met de osteopaat gaan we de behandelingen rustiger aan doen. Van de 2de keer had ik dan ook duidelijk minder last!
Verder ging het psychisch ook weer minder.. huilen om niets.. etc..
En de wereld is vaak ook zo oneerlijk. Iemand in mijn familie is overleden, 32 jaar met 2 kinderen. Weer 2 kinderen zonder moeder.. dat doet me pijn.. ik weet hoe het is om je moeder te moeten missen..

Maris
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Maris » Ma Apr 25, 2005 8:25 pm

Hoi Wendy !

ik heb de afgelopen tijd alle 23 pagina's door gelezen van je zoektocht. En ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe het nu met je gaat !?

Ben je nog bij de osteopaat onder behandeling ? Of ben je toch weer bezig met je bijnieren of ontgiftingsprotocol ?

En hoe is het met je nek ?

Ik ben de laatste paar maanden behandeld door een manueel therapeut. Bleek dat alle 7 nekwervels en mijn lendenwervels scheef zaten. Ik had dus gewoon (?) een whip lash ! En ik heb het idee dat ik wat meer kan !!! Op de een of andere maniet lijkt het of de energie meer kan stromen, normaal kwam die niet verder als mijn nek.
Maar ik moet nog wel een keertje terug zo te voelen, van de week verschoof er iets ......

Groetjes,

Maris

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Wo Mei 18, 2005 7:41 pm

Sorry dat ik zo laat reageer.. maar ik ben momenteel razend druk..
Hoe het met me gaat.. ik leef op de automatische piloot momenteel.. ja ik weet dat het niet goed is..
Ik zit in mijn "examen" periode.. Dit betekend dat ik komende maand moet afstuderen voor mijn opleiding.
Ik moet heel veel dingen momenteel inleveren en een aantal presentatie's doen.. dit kost veel energie en de rest staat dan ook momenteel op een laag pitje.. mijn kamer is nog nooit zo'n zooi geweest als momenteel.. overal papieren en boeken en stof..
Ik ben nog onder behandeling van de osteopaat, maar alleen voor als het even niet zo lekker gaat.. Dus ik bel als ik denk dat het nodig is.
Voor deze hectische periode begon ging het eigenlijk heel erg goed met me! Ik was en ben van plan om eens te gaan proberen wat gewicht te gaan verliezen.. maar doordat het momenteel zo hectisch is heb ik dat even wat uitgesteld... maar dit volgende onderdeel gaat over een tijdje vanzelf van start..
De osteopaat heeft ook iets met mijn bijnieren gedaan.. dit is iets verbeterd.. maar nog lang niet genoeg! Als ik stress heb zoals nu vergt dat nog steeds abnormaal veel energie en ook al is de stress voorbij merk ik nog dat het lang duurt voordat dat weer weg zakt..
Ik wil altijd nog een keer naar van meerendonk, maar momenteel heb ik hier nog niet de financien voor..

Hoe dan ook.. ik vecht door! Eerst voor mijn diploma en dan weer verder op zoek naar gezondheid!

Jack (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Jack (therapeut) » Do Mei 19, 2005 2:52 pm

Dag Wendy,

Ook ik heb al een tijdje niets meer van je gehoord......
Ik begrijp dat je het druk hebt met je examen.
Neem alle tijd; als je mijn hulp nog steeds nodig hebt zie ik binnenkort graag
de vragenlijst en de voedingslijst retour.

Succes met je examen!

Groet,

Jack
Uw gezondheid, mijn zorg........

Maris
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Maris » Do Mei 19, 2005 9:25 pm

Hoi wendy,

Heel veel succes met alle tentames,werkstukken etc ! En niet teveel stressen :wink:

Heb je al eens op de website van Teitelbaum gekeken ? www.endfatigue.com

Staat mega veel info op. van Meerendonk volgt deze methode ook. Misschien dat je er wat aan hebt ? ( nadat je alle schoolstress hebt gehad ).

Groetjes,

Maris

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Vr Mei 20, 2005 12:47 pm

Herkeuring..

Als je al druk bent komt er natuurlijk altijd nog wat bij.. ik ben zo juist gebeld omdat ze bezig zijn met de herkeuringen.. de mevrouw van het UWV wou even wat extra informatie.. en ja.. ME is niet aangetoont.. dus u mag in augustus op gesprek komen!
Zodat we weten wat u toekomst plannen zijn..
Ik heb ME.. en zal al blij zijn als ik dit jaar haal? Maar mevrouw u moet kijken naar de toekomst! (misschien ben ik in augustus wel genezen om misschien kan ik dan wel niets meer kennen ze niet in hun straatje..)

Dus in augustus kan ik een oproep verwachten.. nog even uitstel van executie..

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Di Aug 16, 2005 3:44 pm

Nou er is de laatste tijd weer veel gebeurd!
Ten eerste heb ik mijn diploma binnen!!!!
Verder heb ik een gesprek gehad bij het UWV en zoals het eruit ziet krijg ik geen uitkering meer.. maar heb 8 september nog een gesprek..
Ik ben op vakantie geweest naar Macedonie.. en daar ziek geworden.. had erg veel pijn in mijn buik en maag.. paar dagen diarree gehad.. en toen zijn we toch maar eens langs het ziekenhuis gegaan.. vanuit daar pillen mee gekregen.. de diarree stopte.. maar voelde me niet echt veel beter.. thuis nog een keer naar de dokter geweest en kreeg ik laxeermiddel mee omdat ik al 10 dagen niet meer naar de wc kon..
Al met al niet echt fijn.. en weet ik nog steeds niet waardoor ik zo'n pijn heb gehad..
Ondertussen heb ik last gekregen van mijn verstandskies en keelpijn gekregen.. (lekkere weerstand heb ik toch!)
Mijn verstandskies is er gisteren uitgetrokken (de laatste!)
En nu zit ik weer eens met een dikke mond die onwijs zeer doet... zucht.. ik haat de tandarts en mijn gebit.. want ik heb er altijd wel wat mee..
Al met al heb ik een leuke vakantie gehad met veel pech..

maronka
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor maronka » Di Aug 16, 2005 3:52 pm

Al met al ben je toch maar even mooi geslaagd !!!!
Van harte proficiat meid, ik heb respect voor je.
Dat je ondanks je vele ziek zijn en vermoeidheid toch maar even dat diploma haalt , KLASSE !!!!!! :D
De zoektocht naar een verloren gezondheid. We hebben hem bijna gevonden !

groetjes
Marian van den Bos

chantal

diploma

Berichtdoor chantal » Wo Aug 17, 2005 12:39 am

Wendy,

Van mij ook een heel heel dikke proficiat voor je diploma.
Prachtig!!! Zo doorzetten terwijl je zoveel hebt meegemaakt en nog meemaakt. Châpeau.
Je geeft moed, vertrouwen aan een heleboel anderen die iets willen bereiken.

En nu nog genezen van je 'verloren' wijsheidstand...

Groetjes,
Chantal

Terug naar “Behandelingsresultaten: Chronische Vermoeidheids Syndroom”