Behandeling Wendy: chronisch vermoeidheidssyndroom

Plaats hier de resultaten die je met de CVS/ME behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
trudy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor trudy » Wo Aug 17, 2005 1:47 am

Wendy, PROFICIAT. :D

Een enorme prestatie onder zeer moeilijke omstandigheden. Hier kan je trots op zijn. Van harte gefeliciteerd, nu genieten :wink: en daarna zie je wel weer hoe het loopt. Dit kunnen ze niet van je afnemen. Toppie!!!!

Trudy
moeder van zoon Tim, die dankzij deze site niet meer ziek is !!!!

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Wo Aug 17, 2005 1:19 pm

Dank jullie wel! En de meesten verklaren me voor gek.. maar ik ga nu nog weer een andere opleiding doen.. SPH.. als het goed is een aangepast programma i.p.v 3 jaar doe ik er dan 5 jaar over.. maar er zijn ook genoeg gezonde mensen die er zo lang over doen.. dus ja :D
Ik moet nog weer contact gaan zoeken met de HBO.. maar als ik ben begonnen laat ik dat zeker nog horen!

Maris
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Maris » Wo Aug 24, 2005 9:17 pm

Hoi Wendy,

Kijk je wel een beetje uit ?!?!?! Ik herken je verhaal een beetje. Ik moest en zou mijn opleiding afmaken. En dat is ook gelukt, alleen daarna ben ik helemaal ingeklapt en ik heb dus nu niets aan die goede opleiding !!!!
Gezondheid is veel belangrijker als een opleiding .......

Maarre wel veel succes hoor.

Groetjes,

Maris

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Wo Aug 24, 2005 9:43 pm

Het gaat nog hetzelfde met me als tijdens mijn opleiding.. dus wat dat betreft geen verbetering of verslechtering..
Wel heb ik mijn programma's aangepast gehad de laatse jaren zodat ik niet ver over mijn grenzen hoefde te gaan.. dat scheelt natuurlijk een hoop!
Ik hoop dat jij ooit zo ver komt dat je je diploma kan gaan gebruiken!

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Vr Sep 09, 2005 2:50 pm

Nou.. de SPH is begonnen! Vanaf maandag beginnen de colleges.. afgelopen week 4 dagen introductie gehad.. en vandaag een dagje vrij nog.. dat mag ook wel.. want leef totaal in een coma momenteel.. heb net 14 uur geslapen.. en als ik nu in bed ga liggen slaap ik zo weer denk ik.. heb een beetje teveel van mijn lichaam gevraagd.. maar dit is weer een mooie test om te kijken hoe snel ik dan herstel ;)
Heb gisteren mijn 2de herkeuringsgesprek gehad.. en volgens de verzekeringsarts kan ik makkelijk 8 uur per dag zeer licht werk doen..
(8 uur per dag zitten en dat af en toe te wisselen met lopen is al zwaar.. maar volgens die man kan ik dat makkelijk 5 dagen in de week!)
Ik ben dus mijn uitkering kwijt.. ga wel in hoger beroep.. maar ga er ook niet heel veel energie in steken.. want dat is het niet waard vind ik..

Wendy Dunnewind

Berichtdoor Wendy Dunnewind » Di Feb 28, 2006 5:28 pm

Hallo allemaal, das lang geleden alweer.. ja als het goed gaat dan vergeet je het forum nog wel eens :oops:
Dan vergeet ik in elk geval iets te melden bij mijn eigen stukje..
Dus je kan het wel raden.. het gaat momenteel weer niet zo goed.. qua ME gaat het eigenlijk best wel redelijk, maar ik heb nog veel onverwerkte dingen die mijn genezing in de weg staan..
Daar ga ik aan werken.. maar dat kost tijd..
Momenteel loop ik met een maagzweer en een onstoken slokdarm.. waarschijnlijk van stress..
Ik heb medicatie gekregen die er voor moet zorgen dat het weer beter met me gaat.. maar dat is dus even afwachten (merk na 2 dagen nog weinig verschil, ook al zou dat wel moeten eigenlijk..)
Dit zorgt er voor dat ik weer extra moe ben en stress moet vermijden.. stress vermijden is makkelijker gezegd dan gedaan vind ik zelf.. maar ja.. hopen dat ik gauw weer op knap

Maris
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Maris » Wo Mar 01, 2006 10:21 pm

hoi Wendy,

Fijn om weer eens wat van je te horen ! Jammer dat het even niet zo goed gaat.
Gaat het met je opleiding wel goed ?

En slik je nog veel medicijnen ?

Groetjes,

Maris

Terug naar “Behandelingsresultaten: Chronische Vermoeidheids Syndroom”