hoe het nu verder met mij gaat

Plaats hier de resultaten die je met de CVS/ME behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
Jacky
Nieuw in dit forum

hoe het nu verder met mij gaat

Berichtdoor Jacky » Di Jul 20, 2004 5:49 pm

Hoi Willie,
Mijn laatste berichtje is al weer een tijdje geleden, maar wilde je laten weten hoe het met me is momenteel.
Ik ben nu onder behandeling bij Paul van Meerendonk en hij is geweldig!
Eindelijk een eerste arts die je gelooft!, ik had smiddags op mijn werk zelfs een temperatuur van 34.9!.
Ik heb dus een trage schildklier (is uit zijn onderzoek gekomen) en een bijniertekort en krijg nu thyroidium (zit nu op 75mg) en hydrocortison (3 per dag), verder B12 zuigtabletten, en de antiviraalprotocol waar ik nu 5 maanden mee bezig ben.
Ik ben op mijn werk mijn uren nog steeds aan het ophogen, van een half jaar halve dagen naar 28 uur, en heb wat meer energie. Ik heb nog steeds een soort groeipijnen in mijn benen en slik per vandaag weer een kwart MSM en Rhodiola Rosa (van Bloem), misschien helpt het.
Ik dacht ik laat even weten hoe het gaat, ook voor anderen om de hoop niet te verliezen!!!
Veel liefs,

Jacqueline :lol:

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Do Jul 22, 2004 9:14 pm

Jacky goed nieuws, denk je dat ik dit bericht bij de resultaten van het CVS/ME forum mag zetten? want dat is het toch wel!!

Wees voorzichtig met MSM hoog heel langzaam op, voor sommigen is het een wondermiddel

Dank voor je bericht!!
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Jacky
Nieuw in dit forum

Berichtdoor Jacky » Vr Jul 23, 2004 9:55 am

Ja natuurlijk!
Bedankt.

Jacqueline

Terug naar “Behandelingsresultaten: Chronische Vermoeidheids Syndroom”