Grote vooruitgang geboekt in mijn strijd tegen CVS

Plaats hier de resultaten die je met de CVS/ME behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
goudsbloem
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor goudsbloem » Do Apr 07, 2005 11:23 pm

Gebruikt u ook Sun Chlorella, hoeveel per dag? :wink:

Dorothee
Verslaafd aan het forum

Vanderbruggen en vit. B12

Berichtdoor Dorothee » Zo Apr 24, 2005 12:48 pm

:-? Als je vit. B12 echt aan de lage kant is zou ik nog maar eens 3 maal goed nadenken over het stoppen met de injecties!

Zie http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/

Blijf gezond en succes!

Dorothee

Vanderbruggen
Zeer ervaren met het forum

Berichtdoor Vanderbruggen » Zo Jul 17, 2005 12:24 pm

Hallo iedereen,

Eindelijk nog eens nieuws van mij, het is ondertussen al weer 3 maanden geleden.

Ik ben nog steeds full-time aan het werk en dit nu al meer dan 10 maanden, soms kan ik het zelf nog niet geloven.

Nog 3 weken te gaan en ik kan met vakantie vertrekken. Ik moet eerlijk bekennen dat het momenteel wat zwaar geworden is en dat ik snak naar enkele weken vakantie hoor.
De laatste tijd stond er zoveel op mijn programma en dan daarbij nog full-time gaan werken, ik moet toegeven het vergt zéér veel van mijn energie.

Sinds een 2-tal maanden neem ik niets meer in , zelfs mijn multi-vit. heb ik even aan de kant geschoven maar na mijn vakantie ga ik hier weer verder mee.

Zo, ik wens iedereen een fijn verlof en een goede gezondheid toe. 8)

groetjes en tot binnenkort!

Vanderbruggen
Zeer ervaren met het forum

Berichtdoor Vanderbruggen » Zo Jul 17, 2005 12:24 pm

Hallo iedereen,

Eindelijk nog eens nieuws van mij, het is ondertussen al weer 3 maanden geleden.

Ik ben nog steeds full-time aan het werk en dit nu al meer dan 10 maanden, soms kan ik het zelf nog niet geloven.

Nog 3 weken te gaan en ik kan met vakantie vertrekken. Ik moet eerlijk bekennen dat het momenteel wat zwaar geworden is en dat ik snak naar enkele weken vakantie hoor.
De laatste tijd stond er zoveel op mijn programma en dan daarbij nog full-time gaan werken, ik moet toegeven het vergt zéér veel van mijn energie.

Sinds een 2-tal maanden neem ik niets meer in , zelfs mijn multi-vit. heb ik even aan de kant geschoven maar na mijn vakantie ga ik hier weer verder mee.

Zo, ik wens iedereen een fijn verlof en een goede gezondheid toe. 8)

groetjes en tot binnenkort!

Terug naar “Behandelingsresultaten: Chronische Vermoeidheids Syndroom”