behandeling van Erika

Plaats hier de resultaten die je met de CVS/ME behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
Erika65
Bekende op het forum

behandeling van Erika

Berichtdoor Erika65 » Za Okt 15, 2005 6:31 pm

Ik heb al vaker op dit forum geschreven maar open nu toch maar een 'behandelforum'. :D

Ben al zo'n 20 (??of meer/ of minder :( ) jaar CVS patient die dan deze en dan die diagnose-sticker opgeplakt krijgt. De laatste was de fibromyalgie-sticker.

Ik gebruik al lange tijd multivitamines, Depyrrol, Visoliecapsules, Magnesium, Carnitine, Zoloft, Pantozol, Xyzal, Mebutan en sinds 2 maanden MSM. Dit laatste bevalt me goed. Het lijkt of ik er meer energie van gekregen heb. Alhoewel het toch maar weer afwachten is, want de Depyrrol had ik in het begin ook goede resultaten mee wat later ook weer afzwakte.

Op dit moment ben ik onder behandeling van een manueel/fysiotherapeut voor een tendinose aan m'n achillespees nadat ik 6 weken een gipsspalk heb gehad. Volgens m'n therapeut kan het best wel moeilijk worden om te genezen vanwege m'n fibromyalgie. Ik had gehoopt dat de MSM hier ook invloed op zou hebben. :-?

Verder natuurlijk ook last van slaapproblemen wat ik af en toe oplos met temazepam omdat ik van melatonine ontzettende spierkrampen in armen en benen krijg.

Ik hoop op dit forum steeds meer antwoorden te vinden en misschien kan mijn verhaal anderen ook helpen! :) :)
soms gaat het goed, soms gaat het beter en soms gewoon ook even niet...

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Za Okt 15, 2005 8:26 pm

Wel eens aan amitriptyline gedacht voor slaapproblemen?
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Erika65
Bekende op het forum

Berichtdoor Erika65 » Za Okt 15, 2005 9:48 pm

Daar heeft Jack het ook wel eens over gehad maar ik heb daar nog geen beslissing over genomen. Weet zelf tamelijk veel van 'chemische' medicijnen af door mijn achtergrond in de farmaceutische wereld en twijfel erover.
soms gaat het goed, soms gaat het beter en soms gewoon ook even niet...

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Za Okt 15, 2005 10:53 pm

maar deze pas ik toe in een heel lage dosis, normaal is 150mg en ik gebruik 5 - 10mg

Terug naar “Behandelingsresultaten: Chronische Vermoeidheids Syndroom”