Vraagje over proboost

Plaats hier de resultaten die je met de CVS/ME behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
Esther H
Nieuw in dit forum

Vraagje over proboost

Berichtdoor Esther H » Ma Mei 08, 2006 4:41 pm

Hallo allemaal!!
k was op internet wat informatie aan het zoeken over proboost en toen las ik op deze site een stukje. Het was niet echt heel veel informatie, dus daarom heb ik er even een onderwerp over gemaakt.
Ik ga deze week namelijk beginnen met proboost, op advies van dokter van meerendonk, vast wel bekend hier op het forum.
Ik ben nu ongeveer 4 maanden bezig met het AVP, zit al op 5 ampullen. Na 3 en 4 ampullen had ik niet meer echt een reactie, dus toen moest ik het snel ophogen naar 5, toen kreeg ik wel weer een reactie(overal opgezette klieren,extra moe,extra spierpijn,keelpijn,verkouden enz).
Toch moet ik ook beginnen met proboost, 3 zakjes op een dag.
Nu zou ik daar graag wat meer informatie over willen hebben. Of er meer mensen zijn die dit gebruiken? Of er ook al positieve resultaten zijn?!
Ik hoop snel wat reacties te hebben!!
Groejes Esther

Maris
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Maris » Za Mei 13, 2006 5:09 pm

Hoi Esther,

ik ben ook bezig met het AVP, nu al 8 maanden, zit nu op 3,5 ampul. Ik reageer telkens best heftig op het ophogen daarom hoog ik maar met1/4 ampul per keer op !

Proboost heb ik ook geslikt, hielp bij mij helaas niet. Maar bij veel mensen wel hoor.

Groetjes,

Maris

Terug naar “Behandelingsresultaten: Chronische Vermoeidheids Syndroom”