Home
Resultaten
Forum
Online therapeut
Gratis informatie
Zoeken
Contact
Forum voor chronische vermoeidheid :: Bekijk onderwerp - GENEZEN DOOR AVP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum voor chronische vermoeidheid Forum Index Forum voor chronische vermoeidheid

kennis = macht = gezondheid

Raadpleeg eerst een arts als u gezondheidsklachten heeft

Het forum wordt ondersteund door orthomoleculaire therapeuten

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Slow Radio - 538 - KinkFM - Radio2 - NOS Journaal

GENEZEN DOOR AVP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum voor chronische vermoeidheid Forum Index -> Behandelingsresultaten: Chronische Vermoeidheids Syndroom
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Red Sonia
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Di Okt 30, 2007 11:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ha , er is iets mis met de link naar mijn e-mail, vandaar dat ik dit pas lees... raarrrr

Maar, je hebt helemaal gelijk, Liesbeth. Sowieso is voeding je medicijn!
De meeste ziekten komen voort uit slechte voeding en vreemde leefgewoonten...

Dank voor je linkje!

R.S.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Klantennummer
emkemk
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Vr Nov 09, 2007 11:38 am    Onderwerp: avp en sport Reageer met quote

Ben nu een kleine twee maanden bezig met AVP. Ik merk er nog niet veel van in die zin dat ik geen griep/ koorts/ verkoudheid e.d. heb. Wat ik wel merk is dat ik moe ben. Maar dat was ik al. Twijfel soms wel eens of het van de AVP komt of dat het gewoon het oude liedje is.

Wat ik wél merk is dat het herstel van inspanning net zo slecht of slechter is. Als ik maar een pietsie meer inspanning verricht, moet ik dat een paar dagen later al bekopen met extra vermoeidheid en een zwaar lijf.

Mijn eigen idee is dat het AVP wel degelijk iets doet, maar meer ongemerkt. Dat het wel herstelwerkzaamheden verricht waardoor dus de fysieke inspanning teveel wordt; er is dan teveel te herstellen. Maar dat is ook een beetje hoop.

De vraag is eigenlijk of dat herstel na inspanning - ook altijd láter, duurt een dag of 2 voor ik er iets van merk - wel met dat AVP samenhangt. Ben eerlijk gezegd een beetje bang dat ik nu alles wijt aan het AVP en dan straks moet constateren dat AVP niets heeft gedaan én ik nog steeds niet meer kan doen qua inspanning.

Iemand ideeen?
Liesbeth58
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Vr Nov 09, 2007 2:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kom je wel aan ophogen van de AVP toe, of is het alleen maar tobben?
Als je wel kunt ophogen zonder nou echt veel achteruit te gaan zou ik denken dat het wel iets doet. Maar als je dat niet redt, net als ik destijds, zou ik eerder denken dat het niet de goede weg is voor jou.

Sterkte

Liesbeth
Naar boven
emkemk
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Vr Nov 09, 2007 8:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kan wel ophogen. vrij snel zelfs. Zit na 7-8 weken op 4 ampullen.
emkemk
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Zo Nov 11, 2007 11:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zou het AVP nu écht gaan werken?

De afgelopen week was ik al eens stuk vermoeider dan daarvoor. Dit weekend is het ongekend; heel moe, veel spierpijn en zelfs weer een duf hoofd. Heb geen fut om licht te fitnessen en vermoed ook dat ik mijzelf dan helemaal 'breek'. Wordt 's morgens ook echt brak wakker (maanden niet gehad ), alsof ik de dag ervoor een marathon heb gelopen...

Zou dit het AVP kunnen zijn? Ben ook bezig met anti-candida-druppels (al geruime tijd), maar de reactie is wel erg plotseling.

Iemand ideeën?
Maris
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Wo Nov 14, 2007 4:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,

Ik was na het ophogen van de crotalis helemaal brak. Al gelijk vanaf het begin. Ik heb het 1,5 jaar volgehouden. Ben er toen mee gestopt omdat ik nog steeds maar met 1/4 ampul kon ophogen en dan 10 dagen ged ziek was.
Het klinkt alsof je nu pas gaat merken dat het AVP wat doet. Dat nju pas de virussen er uit gewerkt worden.
Ideeen ? Meer vitamine C hielp bij mij altijd wel wat.

Succes !

groetjes,

Maris
Naar boven
emkemk
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Wo Nov 14, 2007 5:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik neem al 2000 mg per dag. Maar dat deed jij neem ik aan ook. Protocol natuurlijk hetzelfde. Hoeveel nam jij uiteindelijk?

Het feit dat ik met een ampul per keer kon ophogen, stemt mij hoopvol, in die zin dat het geen eindeloos traject lijkt te zijn. Wat mij dan weer doet twijfelen, is dat ik geen enkel "grieperig" verschijnsel heb. Alleen moeheid en spierpijn. Dat lijkt meer op ontgifting.

Misschien is én candida-medicatie én AVP (én een Journey) teveel van het goede... Soms kan het ook gewoon heel simpel zijn.

Maris, wat ben jij daarna gaan doen? Had je uiteindelijk wel andere aanknopingspunten?
Maris
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Wo Nov 14, 2007 8:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ooh geen griepgevoel ? Alhoewel vermoeidheid en spierpijn ook griepverschijnselen zijn !!

2 gram Vit c per dag is niet zoveel hoor, dat kan je best, tijdelijk, ophogen. Ik denk dat je zelf moet proberen hoeveel je nodig hebt. Dat verschilt immers van persoon tot persoon !

He, heb jij een journey gedaan ( B Bays ?) ? En ?

Zelf ben ik dus gestopt met AVP, de belasting werd te hoog. Maar ik ben wel opgeschoten door het AVP hoor. Kan langer op zijn en kan meer dingen op een dag doen.
Nu, bij andere therapeut, komen weer de virussen naar voren en ook belasting met gifstoffen. Dus daar ben ik (weer) mee bezig.

Nadeel van het AVP bij PvM vind ik dat hij niet kon testen of je lichaam dat alles wel aan kon. Dus b.v. of je nieren wel alles af konden voeren etc.
AVP is PvM gaan toepassen nadat een andere therapeut (Jim Fernand ) die naast hem praktijk had dat bij hem introduceerde. Alleen kon Jim wel testen in hoeverre al je organen belast werden door het AVP etc. .

Groetjes,

Maris
Naar boven
emkemk
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Wo Nov 14, 2007 9:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De vraag is dan: waar is die Jim? Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Heb bijvoorbeeld vaak last van een druk op mijn hoofd, een soort pannenkoek. Volgens (sommige) acupuncturisten is dit lever/ nieren, dus dat zou kunnen wijzen op een (over)belast ontgiftingsapparaat. Of misschien betekent het wel gewoon; we zijn aan het ontgiften, prima zo. Hmm...

Kreeg laatst van iemand een naam/ adres van een therapeut die kan meten hoe het op celniveau is, dus die niet alleen kijkt of er nog virussen zijn, maar ook of er op celniveau beschadigingen zijn (experts die dit lezen, ik hoop dat ik het zo goed omschrijf). Weet niet hoe die methode heet en deze therapeut heeft een wachtlijst van 6 maanden... Misschien is het wel dezelfde methode als Jim hanteert.

Wat die Journey betreft, idd het Brandon Bays gebeuren. Om dit topic zuiver te houden, post ik in dat specifieke Journey topic.
Maris
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Do Nov 15, 2007 12:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jim kan je vinden via google Hij is osteopaat. Met een mega wachtlijst, ik geloof zelfs dat hij geen nieuwe patienten meer aanneemt.
Maar ook andere therapeuten kunnen lever, nieren etc checken, op een alternatieve manier.
Naar boven
emkemk
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Do Nov 15, 2007 2:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Een lange wachtlijst zie ik tegenwoordig maar als een bevestiging van de kwaliteit van de therapeut .

Ga denk ik maar weer met 'gewone' acupunctuur beginnen om lever en nieren te ondersteunen. De rommel zal er toch een keer uit moeten...
emkemk
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Vr Nov 23, 2007 11:51 am    Onderwerp: Zit stuk Reageer met quote

Zit even stuk...

Ben nu al 3 weken aan het emmeren. Voel mij sindsdien zeer moe - zeker twee keer zo erg als voorheen - en heb wisselend spierpijn. Ook duf hoofd met soms brainfog.

Het kan natuurlijk zijn dat het AVP werkt. Het is ongeveer begonnen nadat ik naar 4 ampullen per keer ben gegaan. Niet direct vanaf de eerste dag, maar wel vrij snel daarna. Ik had vanaf 4 stuks ook het idee dat er 'in mijn hoofd' iets gebeurde.

Het vervelende vind ik echter dat de klachten niet afnemen. Eigenlijk nemen ze alleen maar toe, gezien de kracht en de energie die het kost om vol te houden. Ik heb weer last van nek en schouders, lig weer een paar uur per dag in bed (tegenover hoorheen 1 uur) en voel mij belabberd. MAAR GEEN VERBETERING na 2-3 weken, zelfs niet een beetje...

Ik twijfel nu heel erg wat te doen. Omdat er geen verbetering in zit, begin ik te denken dat het misschien niet virussen zijn die mij parten spelen, maar dat het de belasting is van het AVP dat de achteruitgang in de hand heeft gewerkt.

Naast het AVP doe ik nu niets meer. Gebruik alleen 5HTP.

PvM niet bereikbaar.

Alle hulp welkom.
Maris
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Ma Nov 26, 2007 2:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,

Als het idd door het AVP komt dat je je zieker voelt ----> ga terug in dosering van de crotalis !!! Je bouwt op met 1 ampul per keer he ? Misschien terug naar 3 of naar 3,5 ampul.

ik was soms ook mega ziek door het AVP, weken lang ( misschien dat er dan ook nog een "ander" virusje op bezoek was ofzo ). Van PvM moest ik dan terug in dosering. Omdat ik met 1/4 ampul opbouwde, dan terug naar de dosering waar ik me wel goed bij voelde ( vaak 1/4 terug of 1/2 ). Dat hielp dan altijd wel heel snel.

Groetjes,

Maris
Naar boven
Maris
Verslaafd aan het forum

BerichtGeplaatst: Ma Nov 26, 2007 2:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ooh p.s ik zou niet teveel dingen naast het AVP slikken, zoals b.v. het colloidaal zilverwater er nog bij. Beetje heftig voor je lichaam !
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum voor chronische vermoeidheid Forum Index -> Behandelingsresultaten: Chronische Vermoeidheids Syndroom Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Ga naar: