pistache Nieuw in dit forum
|
Geplaatst: Vr Sep 26, 2008 7:58 pm Onderwerp: zink en dimaval |
|
|
wie heeft ervaring met ontgifting van zware metalen door middel van DMPS (dimercapto-propionsulfonzuur, Dimaval) ?
ik heb deze week voor de 6de keer een behandeling gehad. van de eerste vier behandelingen heb ik geen last gehad. hoogstens een beetje buikpijn 's anderendaags.
bij de laatste 2 echter heb ik zeer veel last gehad. gedurende 24 uur misselijk met braakneigingen en darmkrampen, vermoeidheid en spierpijn. daarom denk ik dat er iets niet correct uitgevoerd wordt. maar wat dat weet ik niet
ik vind het eigenlijk niet verantwoord dat ik de behandeling gedeeltelijk zelf moet uitvoeren, ik ben nl een leek als het op medische kennis aankomt (het inspuiten van de zink en dimaval in het infuus doe ikzelf) en het verplegend personeel weet eigenlijk zelf niet hoe de behandeling precies in elkaar zit.
zou het kunnen dat:
1. het toedienen van de zink en dimaval (2x spuitje met 5 ml vloeistof)moet normaal heel langzaam gebeuren, gedurende telkens 15 minuten. doe ik dit misschien te vlug?
2. moet ik de baxter met magnesium en vitamine B12 misschien eerst toedraaien zodat alleen de chelators toegediend worden en daarna de baxter terug opendraaien?
3. is het misschien normaal dat vanaf de 5de behandeling de zware metalen echt goed beginnen los te komen en zo voor ongemak zorgen?
zijn hier mensen op het forum die deze behandeling ook al gekregen hebben?
ik mag er niet aan denken dat ik de volgende keer weer zo misselijk zal zijn |
|