BEHANDELINGSFORUM CHRONISCHE VERMOEIDHEIDSSYNDROOM

-- Raadpleeg eerst een arts als u gezondheidsklachten heeft --

WIJ GEVEN GRATIS GEZONDHEIDSADVIES, HELP ONS MET EEN TWEET OF LIKE

Het is momenteel Wo Jul 23, 2014 6:32 am

Alle tijden zijn UTC + 2 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: Wo Jan 08, 2003 12:32 pm 
Verslaafd aan het forum

Hoi Wiily,

Je vroeg me of ik mijn verhaal op het forum wilde zetten, natuurlijk wil ik dat. Alleen zal het geen heel lang verhaal worden, want mijn concentratievermogen gaat een beetje achteruit de laatste tijd.

tien jaar geleden was ik vrolijk aan het studeren toen ik Pfeiffer kreeg. Na een paar weken rust vond ik het wel weer genoeg, dom!!!, en ging weer verder met studeren. Helaas ben ik sindsdien moe. Nou ja uitgeput is een beter woord. De internist heeft me binnenstebuiten gekeerd en kwam tot de conclusie dat ik waarschijnlijk m.e. had.

Niets aan te doen.

Ik kon natuurlijk (?) weer niet stoppen met mijn studie en heb die ook met heel veel moeite afgemaakt. En daarna stortte ik helemaal in. ( eigen schuld ).

Ik lag toen een paar dagen in de week op bed. Maar ik had en heb nog steeds het geluk dat ik een eigen paard heb. En die moet je elke dag verzorgen. Ik moest dus elke dag naar buiten en langzaam aan kreeg ik weer wat meer energie. Alleen wil mijn conditie maar niet verbeteren, wat ik ook probeer. Sinds 1998 ben ik lid van de m.e.stichting en in het blad medium staan soms best goede artikelen en adviezen. Zo ook een artikel over NADH. Ik heb het 6 maanden geslikt, maar geen resultaat.

In 2001 heb ik me laten testen op HPU, en jawel dit heb ik. Daarnaast kwam uit de test dat ik reactieve hypoglycemie heb en dat mijn histaminepeil te hoog is.

Ik ben gelijk depyrrol basis en chroom gaan slikken. Maar helaas ik reageer nergens op. Mei 2002 ben ik naar een orthomoleculair arts geweest die veel van hpu weet. Maar ik ben nog niet zoveel verder helaas. Maar het is al heel wat dat je je verhaal kan vertellen, en dat zo'n arts je dan ook nog snapt !! En je dus niet met grote ogen aankijkt, zoals mijn huisarts en zegt dat je maar moet gaan skaten om je conditie te verhogen. Mijn huisarts vondt zelfs dat ik maar een klontje suiker moet nemen als ik raar word van de hypoglycemie. Want zo redeneert hij, nu kan ik je niet helpen, dan moet je eerst suikerziekte krijgen ! Nou liever niet.

Dus misschien een tip, zoek iemand die je begrijpt en waarmee je kunt praten !! Soms is het zo fijn dat je hoeft uit te leggen hoe moe je bent of hoe je je voelt.

Maris

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: Di Feb 11, 2003 5:03 am 
Verslaafd aan het forum
Gebruikers-avatar

Maris sorry voor de late reactie, ik had dit bericht even niet opgemerkt.

Ben je voor candida getest, via een ontlastingonderzoek, zou ik ook even doen.

Gebruik je al Chroom GTF? Dat helpt bij hypoglycemie. 200mcg per dag is genoeg.

Heb je nu een arts die je behandelt? Overweeg ander patient bij Caroline te worden. Krijg je warschijnlijk ook vergoed van de verzekering.

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: Za Apr 26, 2003 9:51 am 
Nieuw in dit forum

Hier nog iemand die niet kon stoppen met zijn studie toen pfeiffer geconstateerd werd.ik ben overeind gekrabbeld door APS een apparaat dat de ATP waarde verhoogd. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik voor 85 %verbeterde. voor de laatste 15%heeft een homeopathische middelen voorgeschreven dat ervoor gezorgd heeft dat ik nu weer naar de klote ben. Maar nu is het erger dan eerst. Ik zit in een slechte trip 24/7. Geen geheugen, concentratie. APS helpt nu niet meeer. Een integra arts heeft geconstateerd dat mijn lever de oorzaak is van mijn klachten, ik voer geen afvalstoffen meer af. Deze arts heeft moniosa voorgescgreven,een leverdrainage middel en luvoszand. Over moniosa heb ik in verschillende berichten nog niet gelezen. Maar op andere sites is er wel info over te vinden. Volgens mij is het enige middel tegen de ziekte van pfeiffer. Luvoszand reinigt de darmen. ik ben er nu 3 weken mee bezig. ff afwachten nog. De arts die mij onderzocht heeft was een hele goeie. Zij kan dmv biosensor ziektes opsporen in het lichaam. zij ontdekte ook nog dat ik een darminfectie heb gehad, waar ik niks over verteld had. Als je meer wil weten over APS, zie http://www.apstheray.nl.ik hou je op de hoogte van de vorderingen en wens je veel succes.

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: Di Jul 27, 2004 5:49 am 
Nieuw in dit forum

@ brein
Wat zijn je ervaringen met die Moniosa. Heeft het geholpen?

Ik loop zelf inmiddels precies een jaar met pfeiffer rond. Ik heb een paar periodes gehad dat het aardig goed ging. Maar ook periodes dat ik weer bijna terug bij af was. (zoals nu) Ik krijg dan weer koorts. Soms 2 weken onafgebroken. Mn klieren in mn hals en achter de oren spelen weer op en doen zeer. En natuurlijk heel zwak en moe. Het lukt me niet om er echt vanaf te komen. Meestal word het weer erger als ik een tijdje slecht slaap, doordat ik onrustig ben.

Ik probeer er alles aan te doen. Gezond eten. Geen alcohol drinken of andere dingen sie belastend zijn voor de lever zoals vet etc. Op tijd naar bed. Luisteren naar lichaam. geen zware dingen als uitgaan. Maar toch kom ik er niet bovenop.

De reguliere medische wetenschap heeft geen geneesmiddel dus ik ben erg benieuw wat de moniosa voor jou heeft gedaan.

Kun je me ook adviseren een APS apparaat te gebruiken? Dat is ook nieuw voor me.

Tot nu toe is me verteld dat rust het enige geneesmiddel is. Dus je kunt je voorstellen hoe blij ik was hier te lezen dat er misschien 2 dingen zijn die kunnen helpen.

Ik ben benieuwd wat je er over kunt zeggen.

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: Di Jul 27, 2004 11:14 am 
Verslaafd aan het forum
Gebruikers-avatar

Hallo Brein en IRONY_007 dit is het "feestje" van Maris, open een aparte discussie als het niet over maris gaat.

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: Di Jul 27, 2004 11:14 am 
Verslaafd aan het forum
Gebruikers-avatar

Willy schreef:
Maris sorry voor de late reactie, ik had dit bericht even niet opgemerkt.

Ben je voor candida getest, via een ontlastingonderzoek, zou ik ook even doen.

Gebruik je al Chroom GTF? Dat helpt bij hypoglycemie. 200mcg per dag is genoeg.

Heb je nu een arts die je behandelt? Overweeg ander patient bij Caroline te worden. Krijg je warschijnlijk ook vergoed van de verzekering.

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: Di Jul 27, 2004 12:48 pm 
Zeer ervaren met het forum
Gebruikers-avatar

Bedoel je Caroline van het orthocareforum? Haar praktijk is voorlopig gesloten geloof ik. Lang verhaal.
http://www.orthocare-praktijk.nl/forums ... l=whiplash

Laatst gewijzigd door marian0810 op Di Jul 27, 2004 1:30 pm, in totaal 1 keer gewijzigd.

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: Di Jul 27, 2004 12:56 pm 
Verslaafd aan het forum
Gebruikers-avatar

eh?

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: Di Jul 27, 2004 1:04 pm 
Zeer ervaren met het forum
Gebruikers-avatar

Willy schreef:
eh?

Inmiddels gelukt, dank je wel.

Laatst gewijzigd door marian0810 op Di Jul 27, 2004 1:31 pm, in totaal 1 keer gewijzigd.

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: Di Jul 27, 2004 1:10 pm 
Verslaafd aan het forum
Gebruikers-avatar

Ga naar bewerken links boven in de browser en klik op plakken.

Maar deze discussie gaat over Maris, niet over brein, IRONY_007 en niet over caroline.

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Dec 03, 2004 5:27 pm 
Nieuw in dit forum

Maris,

misschien is het een idee om komboecha te gaan gebruiken. Zie ook het komboecha forum op dit web. Dit reinigt nl. de darmen en ondersteunt de lever. Ik heb er persoonlijk goede ervaringen mee.

NADH heb ik trouwens ook geprobeerd laatst, helaas zonder resultaat.

Groetjes
Bram a.k.a. comeback kid

Profiel  

BerichtGeplaatst: Di Apr 22, 2014 2:39 pm 
Bekende op het forum

een suikerklontje, haalde ie jou en je paard door elkaar ofzo!?

mijnes gaf me een "recept" voor Centrum (multivitamine) en een snauw

wat studeerde je?

Profiel  

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 2 uur [ Zomertijd ]