BEHANDELINGSFORUM CHRONISCHE VERMOEIDHEIDSSYNDROOM

-- Raadpleeg eerst een arts als u gezondheidsklachten heeft --

WIJ GEVEN GRATIS GEZONDHEIDSADVIES, HELP ONS MET EEN TWEET OF LIKE

Het is momenteel Vr Nov 21, 2014 5:02 am

Alle tijden zijn UTC + 2 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten. U kunt geen berichten wijzigen of nieuwe reacties plaatsen.  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 20, 2006 3:07 pm 
Nieuw in dit forum

Hallo

Erg moeilijk om mijn verhaal te vertellen zonder dat ik het vanuit mezelf vertel, maar goed, hier een poging:

Kan een traag werkende schildklier veroorzaakt worden door de borreliabacterie?
En is het dan ook zo, dat als je goed behandeld wordt tegen de ziekte van Lyme, dat je schildklier weer beter gaat werken?
Is er al een methode bschikbaar waarmee aangetoond kan worden of je de borreliabacterie nog steeds in je lichaam hebt, in plaats van de test waarbij de altijd aantoonbaar blijvende antistoffen worden aangetoond?
Lopen er ook testen op dit gebied waar je je beschikbaar kunt stellen voor onderzoek?

Wie o wie kan mij helpen aan een persoon die hier veel verstand van heeft en me verder kan helpen.

Groetjes
Brigitte

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: Di Mrt 21, 2006 1:48 pm 
Hallo Brigitte,als je kijkt naar de symptomenlijst van chronische Lyme-belasting,past vrijwel elke aandoening daar wel bij.De Borrelia-spirocheet veroorzaakt de meest uiteenlopende problemen.Als je aantoonbaar een tekenbeet hebt gehad,is het zeker een goed idee om dit te laten onderzoeken.Binnen de ABNG-2000 hebben we een werkgroep(waar ook ik lid van ben) die zich hiermee bezighoudt.Het is mogelijk om zowel de infectie als de aanwezigheid van de bacterie aante tonen.Labo Pro Health doet dit(kosten:235.=).De reguliere bepalingen via bv de huisarts zijn onbetrouwbaar.Je kunt dus bellen met ABNG-2000 om te vragen waar in jouw omgeving een arts zit die lid is v.d. Lyme-werkgroep.Ik hoop dat je hiermee verder komt.

Titel:
BerichtGeplaatst: Di Mrt 21, 2006 9:08 pm 
Nieuw in dit forum

hoihoi

Heel erg bedankt voor deze info. Ik ga er morgen gelijk achteraan!

Groetjes
Brigitte

Profiel  

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten. U kunt geen berichten wijzigen of nieuwe reacties plaatsen.  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 2 uur [ Zomertijd ]